A bizonyítványról....

2015.06.26 19:31

Mondjuk én az a szülő vagyok, aki sosem ajándékozta meg a gyermekeit a bizonyítványért. Nem is értem, hogy miért tartják ezt egyes családokban fontosnak. Szerintem ajándékot nem jutalomból adunk, hanem szeretetből, születésnapra és egyéb ünnepi alkalmakra...

A jegyek egyébként se sok mindent mutatnak meg... Már fiatalon észre vettem, hogy a tanulmányi eredménynek nem sok köze van a későbbi életben elért sikerekhez... Hát akkor meg minek izgulni miatta.... Sokkal fontosabb, hogy lássuk a gyerekben, hogy halad és hogy vannak elképzelései, tervei. És, hogy az amit szeret, ami érdekli azzal intenzíven foglalkozik.

Ezzel a témával foglalkozik ez a cikk is: 

Ajándék csak színjeles biziért jár – Még egyszer a bizonyítványról és a jegyekről
 
 
 

ÖTLETEK: